Dålig uppdatering, no more!

Är otroligt ledsen att jag inte legat i med bloggandet i den hastighet som man kan önska! Ni kommer snart förstå att varje helg kommer denna blogg att vara så gott som död för då finns inte tiden till att sköta om den. Men nu är jag tillbaka, söndag kväll, back on track som sagt! Hoppas alla har haft en fin helg. Det hinner tyvärr inte bli någon dagensoutfit idag men det kommer upp imorgon, jag lovar. Ni kan få se den lilla bilden som alltid kommer med då en ny outfits läggs upp, så att ni känner att det är något på gång iaf! Om ni är intresserade av att visa upp era outfits här på bloggen så är det bara att mejla, ska visa er lite mer grundligt här nedan sedan, så läs vidare så kommer det! Ni får alla sova gott och ha en seg måndag, usch om ändå helgerna varade vecka ut och vecka in, hade vart min dröm. Fast iofs, då kanske bloggen aldrig hade hunnit uppdateras, haha får ju bara inte hända! Nej nu ska jag sluta prata om onödigheter, vi hörs imorgon igen!

DAGENSOUTFITS. BLOGG.SE BEHÖVER INSPIRATION, skicka in bild på din outfit!

image18¨


Hur gör jag om jag vill visa upp min outfit?

Mejla till [email protected] och ha med följande i ditt mejl:

- Vart är plaggen köpta, pris om du vill nämna det och kommer ihåg det
- Bild på outfiten
- Ditt blogg namn, då vi kommer att länka till din blogg
- Om du har några tips angående outfits får du nämna det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0