En härlig sommaroutfit!


Ursäkta mig mitt dåliga uppdaterande idag men har suttit och pluggat hela kvällen, har stort arbete som ska lämnas in om exakt... 49 min sedan är det försent! Iallafall så tänkte jag lägga ut en dagensoutfit nu när jag ändå är igång, blir en på mig idag igen faktiskt! Ni kan se den här nedanför;

image18
image19
En sommaroutfit bestående utav vit/blå randig
figursydd skjorta och vita cityshorts!

Hoppas ni tycker om denna... bakåtvänta outfit, haha kanske inte bästa vinkeln att ta en outfit ur men tar lite bilder ur det sk. arkivet! Iaf nu blir detta sista och nästan första uppdateringen för idag, börjar närma sig läggdags för min del nu! Ni får sova gott så höres vi imorgon igen.
/ Dagensoutfits.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0