God afton!

Klockan tickar och jag sitter och fixar och donar med allt ifrån stilmallar, kodmallar och färger hit och dit. Det största återstående problemet är att jag måste göra en snygg header. Tycker det är otroligt svårt och har inte alls mycket idéer i mitt huvud för tillfället, men får låta dem komma till mig om det inte finns någon snäll och duktig där ute som vill ge en hjälpande hand!

Ni kanske undrar varför det inte kommit upp några outfits ännu, kan berätta att det är för att jag vill ordna allting lite grann först så jag känner att jag kan börja med outfitsen sedan! Ni får jätte gärna mejla in era outfits under tiden. Inom kort kommer också karinolofsson.se att få visa upp sin outfit här på bloggen, det ska bli roligt att se!

Ni får alla ha en bra kväll så fortsätter jag med arbetandet här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0