ÖVERRASKNING!


Ja det är sant, detta är en överraskning mina söta läsare! Kan ni gissa en gång vem personen på bilden är...?
Det är ju ingen annan än MIG SJÄLV! Haha, tänkte att ni kanske ville se lite utav hur min klädstil kan se ut ibland. Var dock tvungen att sätta en svart plupp över mitt huvud då mitt ansikte inte såg så lyckligt ut, haha. Vet inte riktigt vart mina kläder är köpta så kan inte tipsa er om vart ni ska köpa dem men kan iallafall inspirera er till att köpa liknande ifall ni tycker om vad ni ser!

image18

image17
Detta är min inspiration till er!

Detta blir dagens sista uppdatering för nu är det nämligen läggdags för mig. Ni får sova underbart och drömma om outfits så hörs vi imorgon igen! Glöm aldrig att ni hela tiden kan skicka in era outfits på [email protected], mer information finns i några inlägg längre ner! Natti natti på er alla nu. / Dagensoutfits.blogg.se

Kommentarer
Postat av: s

ajda. det var inte alls fint.

2008-05-11 @ 23:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0