Måste man bada?

God morgon! Vilken VÄRME det är utanför dörren. Idag blir det att sola och ta vara på alla strålar man kan komma åt. Jag blir dock så rastlös av att bara ligga still, någon som har förslag på vad man kan sysselsätta sig med? Man vore kanske bada lite, läste att solens strålar tränger igenom huden jätte mycket lättare ifall den är blöt, så det är ju nästan ett måste att bada om man vill ha maximal färg. Har inte badat en enda gång i år och hade gärna sluppit men vad gör man inte, när det är såhär varmt har man nästan inget val. Har förresten fått outfits ifrån Anna nu så i eftermiddag kommer det att läggas upp en underbar outfit, så då ska ni få bli inspirerade! Ifall ni själva är nyfikna och sugna på att inspirera andra med era outfits är det bara att höra av sig på [email protected] så berättar jag mer! Nu ska bikinin på och sedan ska jag traska ner till havet! Hörs sedan / Dagensoutfits

Kommentarer
Postat av: kochana

ja det skulle jag vilja, vill du ha den bilden som du kommenterade på eller?

2008-08-01 @ 21:14:06
URL: http://kochana.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0