Sommar, sol, saltvatten, bränna...

Då ligger man här efter en lång dag i solen. Tyckte inte att den kändes någonting idag så jag har legat och pressat med sol olja och sprayat saltvatten på mig för maximal färg, och mjo jag har nog lyckats. Får hela tiden kommentarer om att jag aldrig vart så brun som jag är nu, och kan faktiskt hålla med. Känner mig riktigt ovanligt brun och jag stortrivs. Har dock bränt ansiktet känner jag men bara att smörja smörja och smörja så får vi hoppas att jag inte börjar att flå. Har nu ikväll valt ut en fin fin outfit som Anna kommer att inspirera er med. Visst låter det spännande? Så glöm inte kika in på bloggen senare ikväll, www.dagensoutfits.blogg.se är bloggen du ska komma ihåg att besöka ifall du sitter hemma i lägenheten eller ute i sommarstugan och har en dö trist kväll. Här bjuds det alltid på överraskningar ska ni veta! Snart, eller om någon timma så väntas kvällsdopp i det blå havet, hoppas det är sådär riktigt varmt så man hellre är i vattnet än på land! Synd också att det förmodligen var sista dagen med bomb-väder idag.. Hade inte tackat nej till fler sol fyllda dagar för börjar faktiskt att tycka om att sola nu jämfört med förr i tiden... Nu ska jag färdigställa allt inför outfiten som läggs upp lite senare, besök gärna Anna här ifall ni vill hämta mer inspiration, hon är verkligen en människa att beundras av måste jag säga!


Kommentarer
Postat av: sofia

Hej du !:) Jag har en outfit till dig som dagens outfit !:) Du hittar den på min blogg och du får gärna kopiera den :)

2008-08-06 @ 17:31:13
URL: http://lillfjun.blogg.se/
Postat av: fanny roethlisberger

hej!

tack för det du skrev på min blogg, jag uppskattar det verkligen :) anorexi är en hemsk sjukdom, men jag kämpar för fullt, varje dag!

vad jag skulle uppskatta ännu mer är om du länkar min blogg och kanske tipsar folk om den via din blogg. jag skulle så gärna vilja hjälpa andra liksom. tänkte att om andra sjuka läser min blogg kanske de förstår allvaret och kan motivera sig att bli friska :)

tack på förhand! puss

2008-08-10 @ 17:05:15
URL: http://roethlisberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0