Världens finaste design!

Som ni fina läsare ser så har Dagensoutfit fått en ny design! Allt detta tack vare duktiga Linnéa! Världens största tack för hjälpen till henne! :) Älskar desginen hur mycket som helst, tycker den är så fin! Hoppas ni håller med mig. Vad annars har hänt, vet att uppdateringen är otroligt gles och är ledsen för det. Ska ta och styra upp det hela på en gång, jag lovar. Kommer en dagensoutfit senare såklart så kika in då, nu ska jag fixa lite med bloggen och svara på lite kommentarer och mail! / Dagensoutfits





Vill ni kanske ha hjälp med eran blogg-design? Kontakta i sådana fall duktiga Linnéa och se ifall hon har möjlighet! Begåvad tjej kan jag lova. <:

Kommentarer
Postat av: NIKKI

ja varför inte ;) ta någon av mina outfits du gillar :)

2008-08-17 @ 19:09:58
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0