www.roethlisberger.blogg.se - kampen emot anorexin!

Jag vill att ni alla läsare går in på den är tjejens blogg: www.roethlisberger.blogg.se. Hon kämpar varje dag mot sin anorexi och vare sig man är frisk eller sjuk så är det så berörande och man förstår verkligen allvaret. För er som är drabbade utav anorexi eller är påväg emot det så kan den här bloggen bli er motivation till att vakna upp och se allvaret i tid, innan det är försent! 


Roethlisberger - kampen emot anorexin


 Roethlisberger, jag önskar dig all lycka! (:

Kommentarer
Postat av: fanny roethlisberger

hej! (igen)

tack så mycket för detta inlägg, jag uppskattar det jäättemycket, det är guld värt, verkligen! jag hoppas tjejer och killar hittar min blogg och kan och vill bli hjälpta av den.

kram, fanny

2008-08-10 @ 18:50:35
URL: http://roethlisberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0