Jag skyller på sommarvärmen...

Mjaaa, jag kan ju inte direkt påstå att jag suttit och svarat på mail fram tills nu.. Har försökt kontakta Anna som ska gäst outfita här i bloggen men hon vill inte riktigt svara så idag blir det tyvärr ingen outfit ifrån hennes sida! Men ni får stå ut, inspiration ifrån henne kommer att komma, även ifrån andra bloggläsare! Har mycket på gång nu nämligen. Hoppas alla haft en skön dag i solskenet förresten. Bloggen ligger lite lågt nu men sommarvärmen gör en ju lite utmattad, lovar att detta kommer att bättras! Tänkte lägga ut en dagens-outfit senare då ni ska få inspireras utav självaste mig så håll ögonen öppna kära ni! / Dagensoutfits

None
Någon som känner igen den här bilden? Den representerar ju alla dagens-outfits som publiceras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0