Bädda ner mig...

Jag satt och försökte få till en snygg design men gick åt skogen, är inte så kreativ och fantasifull utav mig idag så det får bli vid ett annat tillfälle. Istället så ska jag bädda ner mig i älsklingens säng, se en film och sedan somna och vakna någongång inatt utav lycka då han kommer hem igen. Ni får ha en underbar lördagskväll, hörs imorgon igen då kommer även dagensoutfit :) Om ni under natten känner; wow jag måste ge lite sommar-fräsch inspiration så är det inte svårare än såhär;

Mejla till [email protected] och ha med följande i ditt mejl:

- Vart är plaggen köpta, pris om du vill nämna det och kommer ihåg det
- Bild på outfiten
- Ditt blogg namn, då vi kommer att länka till din blogg
- Om du har några tips angående outfits får du nämna det




Depends sommarlack 2008!

image24

.
Visst är dem somriga? Och så bra med minilack, lätt att ta med sig och lätt
att köpa en färg om man bara vill måla naglarna i just den
färgen en enstaka gång - wonderful!

/ Dagensoutfit

Kommentarer
Postat av: Felicia Sundqvist

Tack så hemskt mycket !, kolla in min blogg nu. Nytt inlägg av idag dagens outfit=)

Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

takc f´ör din kommentar.. =)

2008-05-10 @ 23:04:37
URL: http://www.melwinsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0