Dagens sista inlägg + en liten bonus - accessoar inspiration till er alla!

Detta blir kvällens sista inlägg tråkigt nog, men måste faktiskt sova jag också! Uppdatering fortsätter imorgon so keep your eyes open! Har plockat ihop lite accessoarer jag skulle dödat för just nu så kika på bilden nedanför, hade absolut tackat ja till allting! Älskar saker som glänser lite extra och som ser lite små lyxiga ut. Inte helt fel alls! Ni får alla sova gott, vill ni dela med er utav sommaroutfits så vet ni nog hur man gör vid det här laget! Om ni mot all förmodan inte vet så slänger jag in en liten förklaring i slutet utav detta inlägg! Vi hörs imorgon igen.


God natt / Dagensoutfits.blogg.se


 

image34
TO DIE FOR!




Vill du inspirera?

Mejla till 
[email protected] och ha med följande i ditt mejl:

- Vart är plaggen köpta, pris om du vill nämna det och kommer ihåg det
- Bild på outfiten
- Ditt blogg namn, då vi kommer att länka till din blogg
- Om du har några tips angående outfits får du nämna det

Om det känns enklare så kan du också lämna en kommentar här så hör jag av mig till dig!

/ Dagensoutfits!

: >

Kommentarer
Postat av: Linnéa

nja, man måste ju göra en ny header då.
hur hade du tänkt da?

2008-05-13 @ 00:38:38
URL: http://linneaaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0