Dagensoutfit - sommarinpsiration by me!

image18

image26
Dagens outfit här då! Jag som ger inspirationnen idag, inte så ovanligt alls måste jag säga! Svarta shorts, blå-randig lite större skjorta, svart cardigan, mörkblå axelväska med guldinslag och mörkbå skor! En perfekt sommaroutfit eller vad säger ni?

Måste rusa in i en dusch och så nu men kan hända det kommer en till outfit senare - hoppas på det bästa. Ni får ha en bra dag sålänge så höres vi senare. / Dagensoutfits




Glöm inte att ni kan skicka in era outfits och inspirera, gör bara såhär:
Mejla till [email protected] och ha med följande i ditt mejl:

- Vart är plaggen köpta, pris om du vill nämna det och kommer ihåg det
- Bild på outfiten
- Ditt blogg namn, då vi kommer att länka till din blogg
- Om du har några tips angående outfits får du nämna det

Om det känns enklare så kan du också lämna en kommentar här så hör jag av mig till dig!

: >

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0