Dålig uppdatering, jag vet!

Hej där ute! Vet, dålig uppdatering idag men ibland blir man tvungen att prioritera vissa saker före andra, idag har skolarbete fått gå före för en gång skull. Hoppas allt är bra med er alla iaf! Jag själv känner mig riktigt trött idag och har ingen fantasi alls för att ge kläd tips eller något annat. Så, ska faktikst göra så att jag ska smörja in ansiktet med brun utan sol, ställa klockan på 05:15 och sedan ha ett underbart mysigt samtal, och efter det ska jag bege mig till drömmarnas land! Så, vi hörs imorgon igen. Ni alla får sova sött när det är dags för er, nu är det iaf snart dags för mig så natti natti önskar min lilla blogg! / Dagensoutfit

Glöm inte tävlingen som pågår här på bloggen för guds skull :

image28


Nu är det tävlingsdags! Detta är bloggens allra första tävling då du kan vinna ett berlockarmband ifrån http://www.kyssjohanna.se/! Tycker personligen att det är jätte fint armband, det är faktiskt till och med en stark favorit i min smyckessamling då jag har ett likadant! För att ha chansen att vinna detta underbara berlockarmband så behöver du bara göra följande;

- Skriv en motivation till varför du ska vinna berlockarmbandet i din blogg och länka till denna blogg!
(Dagensoutfits.blogg.se)
- Lämna också en kommentar i detta inlägget så att jag kan läsa alla motivationer och utse en vinnare!


image27

: >

Kommentarer
Postat av: Julia

Svar: hejhej, jo men visst det kan jag ju göra ;d
hur gör jag dådå? Och när får man reda på vem som vinner armbandet? ;a
kramkram

2008-05-14 @ 22:11:59
URL: http://juliavonsydow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0