Galen och underbar värme!

Tjoho!
Har legat ute och bättrat på brännan nu i någon timma och fan vilken värme det är, alldeles galet! Tänkte lägga upp en outfit på mig själv idag så hååll koll, det kommer i ett separat inlägg om några få minuter! Jag undrar lite, vad klär ni er nu när sommaren är på gång? Jag springer fortfarande runt i min ull trench-coat, var försent ute på jakt efter jacka så nu har dom helt försvunnit ute i affärerna... Man behöver dock ingen jacka mitt på dagen, man skulle ju kunna springa runt utan skinnet på kroppen utan att frysa... Okej det lät lite äckligt men inte långt ifrån sanningen... Ska hoppa in i en dusch, packa och sen bege mig emot min käre älskling. Skicka in massor utav härliga och inspirerande outfits på [email protected]! Ni får ha en underbar helg, ta vara på solskenet!

/ Dagensoutfits

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0