Glöm ej tävlingen, glöm ej ge inspiration!

Hej hej!
Sitter fortfarande med arbetet men man kan säga att jag har lagt ner och gett upp... Typiskt mig att ge upp måste jag säga... Iaf, glöm nu inte att tävla om berlockarmbandet. Står allt i ett inlägg lite längre ner! Vad gör ni alla då? Sitter ni kanske och kollar igenom dagensoutfit bilder ni tagit? Om nu gör det så gör ni ganska rätt, för att göra helt rätt så måste ni ju bara mejla era bilder och lite annan information till [email protected]! Nu när bloggen fått ny design vill ni väl ge inspiration? Skriver här nedanför hur ni gör om ni vill vara med på bloggen!

image28
image27
- Är du sugen på att tävla är det inte så svårt! Skriv en motivation i din blogg och länka hit.
Lämna även en kommentar så jag kan besöka din blogg och läsa din motivation!



Vill du inspirera?

Mejla till 
[email protected] och ha med följande i ditt mejl:

- Vart är plaggen köpta, pris om du vill nämna det och kommer ihåg det
- Bild på outfiten
- Ditt blogg namn, då vi kommer att länka till din blogg
- Om du har några tips angående outfits får du nämna det

Om det känns enklare så kan du också lämna en kommentar här så hör jag av mig till dig!

/ Dagensoutfits!

: >


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0