God morgon!

God morgon ! Jag är uppe tidigt och uppdaterar, har ställt klockan förstår ni, vad snäll jag är va? Haha nej men ska jag vara helt ärlig så är det så att jag ska upp till skolan för att skriva NP, så går 9-11 idag sen orkar inte jag mer! Skoltrött as heeeell om vi säger så! Men ja, vad ska ni ha på er idag då tro? Vad ni än ska ha på er, om ni inte ska vara nakna, vilket jag antar att ni inte ska, så måste ni mejla in bilder på era outfits till [email protected] ! Se det som världens största möjlighet, ni blir publicerade här på bloggen, länkade vilket betyder att ni får många nya besökare som ni får kämpa för att hålla kvar, andra blir inspirerade utav er! Låter det lockande? ... Tänkte väl det, så sätt fart nu, ta bilder och skicka dom till denna bloggens mejl eller lämna bara en liten kommentar efter dig så hör jag av mig till dig! Nu är det dags att ställa sig framför spegeln, uppdaterar senare! Ha en härlig dag sålänge gott folk! / Dagensoutfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0