God natt och inspiration!

God afton god afton!
Äntligen så har jag skrivit klart mitt förbannade arbete, började på det igår och det ska lämnas in om senast 15 minuter så jag känner mig ändå rätt nöjd. Råkade dock skriva 1000 ord för mycket så inte säkert läraren vill rätta mitt kära mästervärk, det märker vi! Iallafall, fin dagensoutfit förut va? Det måste ni hålla med om. Om ni skulle vilja bli publicerade så vet ni hur man gör vid det här laget, är det så att ni inte vet så står det i inlägget under. Det är inte det minsta komplicerat! Jag ska upp kl sju imorgon så hinner inte sitta uppe mycket mer nu, ska skicka iväg arbetet först av allt sedan slänga täcket över huvudet! Jag uppdaterar imorgon igen, tills dess får ni alla sova gott och skicka in outfits så att vi kan bli inspirerade! Natti natti / Dagensoutfits

Jag bjuder på lite uppfriskande vårnyheter ifrån Brandos.se innan det blir sovdags;

image37
Skulle ni vilja se mer utav brandos skokollektion är det bara att kika in på;



God natt nu gott folk, låt er inspireras! : >

Kommentarer
Postat av: Linnéa

det skulle jag väl kunna fixa, `gillar du texten da? alltså teckensnittet i headern
?

2008-05-14 @ 10:25:13
URL: http://linneaaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0