Ny blogg design - igen!

God eftermiddag! Vill börja detta inlägg med att tacka bloggdesignern Linnéa som ni finner här! Hon har fixat om designen på bloggen lite och nu stortrivs jag med den! De förra färgerna var inte riktigt.. "jag", men nu är allt alltså i sin ordning och det är cleant och fint, precis så jag vill ha det! Tackar så mycket Linnéa!

Annars då? Har alla haft en bra dag? Min har vart bra, kort skoldag och det är alltid lika omtyckt! Hinner inte blogga så mkt idag, men uppdaterar innan kvällen med en dagensoutfit! Ni alla kanske inte riktigt vet vart jag vill komma med detta dagensoutfitande... Men det är såhär att mitt koncept och mina tankar bakom det hela är att ni ska inspirera och inspireras utav varandra. Dvs, om du publicerar din outfit så inspireras andra och då har du inspirerat. Simpelt va? Haha! Iaf så om man är sugen på att visa upp sin outfit här så är det mer än okej. Det är bara att slänga iväg ett mejl på [email protected] eller lämna en kommentar så löser vi det på smidigaste sättet! Du kommer bli länkad här på bloggen, vilket du själv tjänar på eftersom att du kommer få nya besökare. Smart va? Jag själv tycker iaf det är lika roligt varje gång då besökarsifforna stiger! Så, vill du ha lite nya besökare och vill du även inspirera dagensoutfit´s läsare är det bara att göra följande:


Mejla till [email protected] och ha med följande i ditt mejl:

- Vart är plaggen köpta, pris om du vill nämna det och kommer ihåg det
- Bild på outfiten
- Ditt blogg namn, då vi kommer att länka till din blogg
- Om du har några tips angående outfits får du nämna det¨

Svårare än så är det inte! Nu hinner jag inte blogga mer för tillfället så see you later.

/ DAGENSOUTFITS


Kommentarer
Postat av: Julia

svar: ja det är ju alltid bra med lite publicitet
;p

2008-05-14 @ 18:20:27
URL: http://juliavonsydow.devote.se
Postat av: Linnéa

det e lugnt:)

2008-05-14 @ 18:28:16
URL: http://linneaaz.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

nya designen var fin :D

2008-05-14 @ 20:05:09
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0