Sommarmode - korta klänningar i starka färger!

God kväll!
Ligger nu nerbäddad under täcket och tänkte berätta för er vad som är modernt i sommar inom klädvägen och inom klänningsområdet! Till sommaren är det korta klänningar som gäller, mycket ben ska visas. Det ska vara färgstarka klänningar som kan matchas med brunbrända ben, leggins eller shorts om klänningen känns allt för kort! Jag har valt ut några klänningar ifrån www.forever21.com som jag tycker sprudlar riktig sommarenergi kring sig!

För dig som gillar mönstrat:

image32

För dig som gillar enfärgat:

image33


Som ni kanske ser så dras jag lätt åt det rosa-röda-korallfärgade hållet. Vet inte vad som gör det men dessa färger och jag har någon magnet imellan oss så vi dras lätt till varann! Inte världens bästa bildkvalité på bilderna men ändå inspiration! Vill ni ha ännu mer inspiration finns det att hämta på www.forever21.com!

/ Dagensoutfits


Kommentarer
Postat av: Malin

Den mönstrade röda va riktigt het !:) förresten tack för kommentaren.:)

2008-05-12 @ 23:02:59
URL: http://www.malinlindblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0