Tävling - vinn guldfärgat berlockarmband!

image28
Jag har anordnat en liten tävling här på bloggen. Eftersom att bloggen är hyfsat ny så måste man ju starta upp det hela med lite roliga tävlingar och andra erbjudanden! Detta blir bloggens första tävling då du kan vinna ett berlockarmband ifrån www.kyssjohanna.se! Tycker personligen att det är jätte fint armband, det är faktiskt till och med en stark favorit i min smyckessamling då jag har ett likadant! För att ha chansen att vinna detta underbara berlockarmband så behöver du bara göra följande;

- Skriv en motivation till varför du ska vinna berlockarmbandet i din blogg och länka till denna blogg!
(Dagensoutfits.blogg.se)
- Lämna också en kommentar i detta inlägget så att jag kan läsa alla motivationer och utse en vinnare!


image27

När vinnaren utses berättar jag senare, tävla nu sålänge och tipsa andra om tävlingen så det blir lite konkurrens!

LYCKA TILL!
/ Dagensoutfits

Kommentarer
Postat av: m

motiveringen är klar , & jag kan dö för armbandet. so come on.

2008-05-12 @ 15:00:52
URL: http://mickamel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0