Tävling - Vinn guldfärgat berlockarmband!

image28

Jag har anordnat en liten tävling här på bloggen. Eftersom att bloggen är hyfsat ny så måste man ju starta upp det hela med lite roliga tävlingar och andra erbjudanden! Detta blir bloggens första tävling då du kan vinna ett berlockarmband ifrån http://www.kyssjohanna.se/! Tycker personligen att det är jätte fint armband, det är faktiskt till och med en stark favorit i min smyckessamling då jag har ett likadant! För att ha chansen att vinna detta underbara berlockarmband så behöver du bara göra följande;

- Skriv en motivation till varför du ska vinna berlockarmbandet i din blogg och länka till denna blogg!
(Dagensoutfits.blogg.se)
- Lämna också en kommentar i detta inlägget så att jag kan läsa alla motivationer och utse en vinnare!


image27


När vinnaren utses berättar jag senare, tävla nu sålänge och tipsa andra om tävlingen så det blir lite konkurrens!

LYCKA TILL!
/ Dagensoutfits

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

Har tyvärr ingen blogg, men hoppas att jag kanske kan vara med och tävla ändå!?

Jag tycker ju självklart att jag ska vinna det fina armbandet för att jag är SÅ JÄKLA LYCKLIG just nu. Har precis träffat världens finaste kille och är på väg att få ett jobb och har jordens sötaste dotter. Jippe!!! :)
Att det skulle passa fint till sommarens alla grillkvällar och äventyr ska man ju inte heller sticka under stol med tycker jag! ;)

Ha en härlig vecka!

2008-05-13 @ 12:03:00
Postat av: Julia

Jag skriver motiveringen här istället, hoppas det är okej :)

Jag tycker att jag förtjänar detta armband för att jag knappt har några armband alls. Egentligen älskar jag armband men jag hittar aldrig något som faller mig i smaken och gör det de så är det alldeles för dyrt för min tunna lilla plånbok.
Jag blev fullkomligt för älskad i armbandet du lottar ut, det är otroligt sött men samtidigt coolt och stilfullt. Den förtjänar en plats i min smyckeslåda. / pussar och kramar julia

2008-05-13 @ 22:23:47
URL: http://juliavonsydow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0