Update - PANIK!!!

Hej Hej !

Sitter och skriver ett samhälls arbete, det går allt annat än bra! Har för tillfället skrivit 1400 ord om fel sak. Det ska lämnas in imorgon, jag tror jag går och dör en stund... Typiskt mig att jag ska sitta dagen innan med skiten också, men det är jag, går inte riktigt att ändra på enligt mig! Någon som har ett nationella relations arbete om konflikter på datorn så tas det mer än gärna emot. Lovar att en fin fin fin belöning väntar den som gör mig denna tjänst! Ja, nu är jag så desperat så jag får tanken i huvudet att fuska till mig ett betyg... vad gör man inte ibland! Iallafall, dagensoutfit har redan varit idag men man kan aldrig få tillräckligt med inspiration inte sant? Antingen så kommer det en outfit ifrån mig sedan eller kanske ifrån dig! Vill du inspirera andra är det bara att skicka ett litet mejl till [email protected] eller kommentera inlägget så hör jag av mig inom en minut! Hörs om en stund igen, ska sätta mig och vara desperat och känna paniken svämma över en liten stund nu!
 
                                                                                / Dagensoutfits


image29
Bjuder på en fin liten shoppingbag fylld utav hemligheter sålänge!
Ni hittar den och mycket annat på ; http://www.polyvore.com

Kommentarer
Postat av: sofie

jättekul att vara med på din blogg, är jag gärna fler gånger =)

händer det nått kul i veckan då?

2008-05-12 @ 19:07:59
URL: http://delightfuldiamond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0