Idag ska jag...

Idag har jag bestämt mig för att göra lite nya små saker till bloggen. T  ex en ny dagensoutfit-logotyp och lite smått och gott. Ska först ta mig upp ur sängen, som jag inte så ovanligt ligger i just nu, och klockan har passerat halv tre. Lat? Jag? Nej! Ska visa mina stövlar lite senare, verkligen så underbart vackra. Under tiden vill jag att ni läsare skickar lite bilder på era outfits, så kan ni få vara med och inspirera andra här på bloggen och även få en länkning till er egna blogg. Vem som helst får vara med och inspirera med sin outfit. Mailet skickas till [email protected], eller så lämnar ni en kommentar om att ni är intresserade av att vara med, så kontaktar jag er!


/ Dagensoutfits


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul, jag är på jakt efter höst stövlar så lite inspiration vore inte helt fel! / Jenny

2008-09-02 @ 16:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0