Max Factor Masterpiece Max Mascara, N°01

Jag är en riktig hejare på att shoppa via internet, bara att trycka på en knapp och lite till sen kommer grejerna till mig. Underbart eller underbart? Sedan är det så bra för på internet finns det rabattkoder till var och varannan sida, är ju inte så att jag kan trippa in på HM i stan till exempel och stå där och säga 4589665% och så får jag 40% rabatt, no no! Det är så bra med internet. Sen har dom också ofta utförsäljningar och extra priser bara vissa dagar, som idag... http://www.parfym.se/ har en toppen mascara till ett bättre pris. Rekommenderat pris på denna mascara är 160:-, på parfym.se får du den för 99 kr idag! Ska man slå till? Ja det ska man!

Max Factor Masterpiece Max Mascara, N°01 Black


/ Dagensoutfits



Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: ååh tack desamma :)



jaa de skulle vara kul :D / kram

2008-09-02 @ 17:03:29
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0