Mina crokopräglade höststövlar!

Hejhej! Jag har ju lovat rätt länge att visa mina underbara höst-stövlar. Dess modell liknar lite en ridstövel, svart äkta skinn och skaftet är crokopräglat. Kan det bli snyggare, vackrare och mer underbarare? Svar: Nej! Lite senare kommer listan jag pratade om förut upp, och även en inspirerande dagensoutfits.

Här kommer såklart en bild på mina nya sötnosar;




Skulle du förresten vilja vara med och inspirera andra med din outfit? Isåfall är det bara att skicka ett mail till [email protected] eller lämna en kommentar så kan jag förklara mer!

/ Dagensoutfits



Kommentarer
Postat av: Nadde

Den skulle jag inte tacka nej till!

2008-09-06 @ 11:23:54
URL: http://glamourskvaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0