Päls-inspiration

Var nyss på posten och hämtade ut några filmer som jag beställt ifrån CDON. Har hyrt dom så nu har jag ett tag på mig att kolla på dom innan dom ska skickas tillbaka igen. Dom har ingen förseningsavgift heller så ifall jag skulle råka glömma av filmerna så händer det inte så mycket, tur för mig! Har fixat lite med sidan idag, syns kanske inte så mycket för har inte gjort det synligt ännu. Ska snart visa upp mina nya stövlar med, och ge er lite inspiration. Kanske vill ni se mina pälsar också? Många gillar inte päls men man måste ju tänka på alla, så för dom som gillar pälsar så väntas inspiration här i bloggen om en stund...

 / Dagensoutfits

CDON.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0