Tävling hos Airtours!

Jag har hittat en tävling på Englas shoowrom där man kan vinna en city weekend ifrån Airtours, och hur underbart vore inte det? Jag skulle verkligen vilja vinna och jag ska berätta varför. Först och främst, så skulle jag vilja åka till Paris, det verkar vara en fin och romantisk stad. Till Paris, så skulle jag ta med mig någonting utav det finaste jag har - min pojkvän. Han stöttar mig alltid och får mig att må bra hur dåligt någonting än kan vara. För ett tag sedan så firade vi 1 år tillsammans, och jag skulle vilja dela denna upplevelsen just med honom, dels för att fira vår 1  års dag och dels för att upptäcka en liten del utav vår stora värld tillsammans. Vi båda älskar shopping, resor och nya städer. Vi är väldigt lika varandra på många sätt! Varför jag vill åka till just Paris med honom är en annan fråga. Jag har sätt massor med filmer som utspelar sig där, och massor med bilder, och det verkar vara världens finaste och stad, full med harmoni och romantik. Jag har även förstått att det finns en del shopping att ta del av, ingenting som varken jag eller min pojkvän skulle tacka nej till. Att vinna denna resan, skulle vara en utav de finaste gåvor jag någonsin fått. Jag har känt riktig lycka många gånger, men att få spendera en weekend tillsammans med det värdefullaste jag har skulle slå allt jag tidigare upplevt!



www.airtours.com 

Kommentarer
Postat av: sannie

hoppas du har haft en fin dag idag :3

ta hand om dig

mvh Sannie

2009-02-23 @ 17:59:12
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är det "ta 4 betala för 3" i bloppisen. Allt ska bort! Kramis



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html

2009-02-23 @ 21:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0